Orange România a înregistrat în trimestrul încheiat pe 30 iunie venituri de 275 mil.euro, în creştere cu 3,4%
Orange România a realizat în al doilea trimestru al anului, încheiat pe 30 iunie, o cifră de afaceri de 275 milioane de euro, în creştere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul theCoRD.ai, care a creat o soluţie AI pentru optimizarea şedinţelor online, are ca obiectiv pentru 2024 prezenţa în 10 ţări. Ruxandra Cord, CEO şi cofondator: Prin participarea la Running Remote din Lisabona am devenit oficial un jucător globa
- Elena Răileanu şi Elena Grigore, Deloitte: Provocările calculului salarial în domeniul IT după cele mai recente schimbări legislative
- Proiectul MultiversX din Sibiu (fostul Elrond), inclus de Forbes SUA într-un top 20 global al „blockchain-urilor care nu sunt bune pentru nimic”, respectiv „au o utilitate redusă înafara tradingului speculativ de crypto”
- eMAG continuă seria shop-in-shop şi lansează Hair & Make-up Shop, cu produse pentru îngrijirea părului, aparate de styling şi produse de make-up
- Pariu pe IT-ul autohton: unii dintre cei mai mari retaileri din lume deschid în România nu doar magazine, ci şi centre de tehnologie