ANALIZĂ PHARMA
Avalanşa medicamentelor fără reţetă. Un farmacist: Omul se uită la reclame şi vine în farmacie să ceară un anumit produs. Acceptă cu greu o recomandare
Evoluţia ascendentă a pieţei de medicamente fără reţetă (OTC) din ultimii ani se vede şi în valoarea medie pe care un român o plăteşte pentru aceste produse, care a crescut de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dragoş Damian: 1 mai, Ziua Muncii. Cand nimeni nu vrea sa mai munceasca si toti viseaza digitalizare, roboti si inteligenta artificiala, mai are Ziua Muncii vreo semnificatie? Cum se va sarbatori Ziua Muncii in 10-20-30 de ani?
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare ale Sarantis
- Interviu. Christian Rommel, şeful departamentului de cercetare al Bayer Pharmaceuticals: „Avem în jur de 30 de produse în dezvoltări clinice. În medie, durează în continuare zece ani sau mai mult până iese un produs nou“
- Bulgaria: tratamentul bolilor rare va fi gratuit, dar condiţionat şi limitat
- Grafic: Cum arată evoluţia indicatorilor financiari ai Antibiotice Iaşi