Grupul polonez de modă LPP: România este piaţa cu cea mai mare creştere a vânzărilor/mp, peste 10% în T1
Retailerul a obţinut în primul trimestru al acestui an, cele mai recente date, încasări de aproape 1,6 mld. zloţi (370 mil. euro), în urcare cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Deficitul comercial extern pe lapte, ouă şi miere s-a accentuat de cinci ori în ultimul deceniu şi a ajuns la 683 mil. euro în 2023
- Multe lanţuri de retail din Croaţia caută să angajeze doar pensionari
- INTERVIU. Un nou jucător important se conturează pe piaţa de restaurante: Care e povestea Tomcat Hospitality, un grup cu circa 40 de restaurante sub branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe sau Sagakura?
- Polonia: giganţi din sectorul băuturilor îşi unesc forţele în cursa pentru reciclarea sticlelor
- Analiză Tendinţe. Analiza de luni. Cum a devenit România un hub pentru centrele de tehnologie ale marilor companii internaţionale, de la Mega Image, Lidl şi Metro la Hornbach, H&M şi Estee Lauder