Români în afara graniţelor

Cum a început cariera unuia dintre primii expaţi români, care acum face strategia pentru Pernod Ricard în 60 de ţări: Un bonus de 20 de dolari mi-a schimbat drumul

Corneliu Vîlsan defineşte din Paris strategia de marketing pentru 51 de filiale Pernod Ricard (din 86 în total la nivel de grup – n.red.), care acoperă mai bine de 60 de ţări din Europa,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.