Întrebarea-cheie în cazul şantierului naval din Mangalia: Există competenţă profesională şi voinţă în Armata Română pentru a prelua acest şantier ca să producă nave militare pentru care statul român are un buget de 1,6 mld. dolari?
Soarta Şantierului Naval Daewoo Mangalia, fost şantier militar şi cel mai mare jucător din industria navală locală, care construia între anii 1979 şi 1895 fregata Mărăşeşti, cea mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Concedieri în auto: Leoni închide fabrica din Luduş care a rezistat zece ani. 200 de salariaţi rămân fără loc de muncă dacă nu acceptă mutarea la Arad sau Bistriţa
- ZF Live Răzvan Szilagyi, AIC Trucks. De la fonduri mutuale la vânzarea de camioane. Cum să faci business pe piaţa camioanelor?
- Miliardarul francez Vincent Bollore ar putea construi o megauzină de baterii între Franţa şi Germania
- Leoni, cu 12.000 de angajaţi în România, închide fabrica din Luduş unde produce cablaje. 200 de oameni „au şansa“ să fie relocaţi la Arad sau Bistriţa-Năsăud
- Bursă. Reţeaua de mobilitate Autonom Services a închis anul 2023 cu venituri totale de 729 mil. lei şi un profit net de 30 mil. lei