Afacerile grupului Floria au crescut cu 70% în 2017, la 17 milioane de lei. Businessul online a generat peste 30% din venituri
Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 17 mil. lei, cu 70% mai mare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul dMonitor, care a creat un motor de căutare pentru persoane expuse politic, lansează un modul de inteligenţă artificială pentru screening-ul automatizat al datelor deschise, ce reduce timpul de căutare de la şapte minute la un minut
- Compania chinezească Fiberhome îşi va stabili cea mai mare bază din Europa în Ungaria
- Guvernul francez vrea să cumpere active ale Atos
- Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacţiunea cu clienţii
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 28 aprilie 2024