ANALIZĂ
Brandurile Ariel, Tide, Dero şi Persil „curăţă“ circa 85% din piaţa de 285 mil. euro de detergent
Românii cheltuie circa 285 de milioane de euro pe an pe detergent, piaţa fiind pe un trend uşor ascendent încă din 2011. Faţă de minimul din 2010 vânzările locale de detergent au avansat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Despre fidelitate în era infidelităţii. Cum folosesc retailerii programele de loialitate pentru a şti de unde cumpără clienţii lor?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Cele trei tranzacţii majore din retailul alimentar, parafate în 2023, încep să îşi facă simţit efectul
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Eficienţa din retailul românesc. Cine are cei mai productivi angajaţi din comerţul modern local?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Reinventarea staţiei de carburant: cum a ajuns benzinăria să fie „one stop shop“ – şi magazin alimentar, şi centru de servicii?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Este retailul de specialitate şi cel specializat viitorul în comerţul local şi global?