Costurile cu forţa de muncă au crescut cu 16% în ultimul an, dar România este în continuare o ţară cu salarii mici. "Ar trebui ca totalul taxării forţei de muncă să scadă, pentru ca angajatul să primească mai mulţi bani, dar pentru ca acest lucru să se întâmple avem nevoie de de măsuri coerente ale autorităţilor care să dea încredere mediului economic”
O companie are, în medie, un cost total de 1.000 de euro pe lună cu un angajat în România. În UE, costul mediu este de 4.000 de euro pe lună per angajat.
Costul orar cu forţa de muncă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- GreenPack numeşte un CEO cu experienţă globală pentru a susţine extinderea regională: Rituraj Somani preia conducerea operaţională, iar fondatorul businessului, Cristian Lazar, devine Preşedinte
- Deloitte România îl promovează pe Răzvan Ungureanu în rolul de Partener Coordonator al practicii de Audit şi Servicii conexe
- Supliment ZF MBA Insider. Financial Times. Topul celor mai bune programe de MBA în 2025 Wharton şi Columbia, liderii globali ai programelor MBA în 2025. Europa domină restul clasamentului
- Supliment ZF MBA Insider. Ce cer companiile de la un MBA: rezultate măsurabile şi lideri care livrează impact imediat. Accentul pică pe modele financiare aplicate, utilizarea AI în procesele de business şi lideri pregătiţi pentru transformare şi reorganiz
- Supliment ZF MBA Insider. Ce rămâne după un MBA: gândire strategică, încredere în capacitatea de a lua decizii de business bune şi o reţea care deschide uşi