Fashion Days: Numărul de comenzi plasate de un client pe lună a crescut cu 9% de la începutul anului
În perioada ianuarie-octombrie numărul mediu de comenzi plasate de un client pe magazinul online de modă Fashion Days a crescut cu 9% faţă de perioada similară din anul precedent, potrivit...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul baltic Piletilevi, care a cumpărat pachetul majoritar din Bilete.ro în vara anului 2023, continua extinderea în regiune şi preia două companii poloneze de vânzare de bilete, kicket şi Biletomat
- Start-up-ul dMonitor, care a creat un motor de căutare pentru persoane expuse politic, lansează un modul de inteligenţă artificială pentru screening-ul automatizat al datelor deschise, ce reduce timpul de căutare de la şapte minute la un minut
- Compania chinezească Fiberhome îşi va stabili cea mai mare bază din Europa în Ungaria
- Guvernul francez vrea să cumpere active ale Atos
- Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacţiunea cu clienţii