IGD: România şi Europa Centrală şi de Est vor susţine dezvoltarea retailului alimentar european
♦ Discounterii vor înregistra cel mai puternic avans datorită numărului mare de deschideri ♦ Proximitatea câştigă şi ea teren, atât în România, cât şi în restul Europei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu consumatorii, de la o piaţă volantă la raftul din supermarket
- Fermierii pot accesa credite pentru investiţii de până la 10 mil. lei garantate de stat
- Premier Restaurants, compania care operează restaurantele McDonald’s în România, a avut afaceri de 1,7 mld. lei, mai mari cu 18% în 2023
- Grupul Lego a ajuns la 236 mil. lei din distribuţia de jucării, plus 16% la afaceri pe piaţa locală în 2023. Jucăriile danezilor de la Lego au ajuns pe piaţa locală în magazine de profil, dar şi în retailul clasic sau librării
- De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu mii de consumatori din toată ţara