analiză turism
Ramada, Best Western şi Hilton au peste jumătate din unităţile hoteliere afiliate unui brand internaţional
Ramada, brand al lanţului american Wyndham, este cel extins brand internaţional din domeniu hotelier, având 12 unităţi pe plan local şi un total de peste 1.900 de camere, conform unei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Alexandra Bogatu, proprietara platformei de închiriat apartamente în regim hotelier Rezident, a investit 2 mil. euro într-un hotel boutique la malul mării. „Vrem un grad mediu de o
- Cristian Pandel, CEO al Christian Tour: Ne uităm în piaţă să facem achiziţii de agenţii de turism mici, medii şi chiar mari. Ne aflăm în discuţii cu câteva agenţii, sperăm să se concretizeze în următoarea perioadă
- Guvernul maghiar oferă finanţare de 1 miliard de forinţi pentru conservarea muzicii ţigăneşti în restaurante
- Europenii au mai mult timp. Americanii au mai mulţi bani. Cum e mai bine?
- Antoanela Comşa, Deputy CEO Meta Estate Trust : Studiem şi investitii în sectorul comercial şi de hoteluri. Randamentele nu sunt la fel de mari ca în rezidential, dar credem în creşterea pietei