TURISM
România ar putea încasa anual 7-8 mld. euro din turism. Fără infrastructură şi promovare câştigă de trei ori mai puţin
La polul opus, ţări precum Grecia sau Italia au reuşit să îşi dezvolte turismul astfel încât acesta să devină un pilon de bază al economiei, cu o contribuţie anuală de peste 4%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Loredana Peptenaru, cu background în turism, a pornit în pandemie Nomad Travel Concept, o agenţie de turism care oferă vacanţe personalizate şi consultanţă şi care a ajuns la circa 100 de clienţi
- Familia austriacă Julius Meinl intră pe piaţa hotelieră românească prin achiziţia hotelului Ambasador din Bucureşti
- Turismul din Delta Dunării se reconfigurează. Din cauza războiului de la graniţe, inima Deltei pierde turişti, care migrează către localităţile de la periferie. „În ultimii doi ani, numărul turiştilor a scăzut“
- Familia austriacă Julius Meinl, care deţine pe plan local producătorii de ciocolată Kandia şi Heidi, intră pe piaţa hotelieră românească prin achiziţia hotelului Ambasador din Bucureşti, care va trece printr-un proces de renovare
- Drosera Comserv, administratorul cramei Jelna din judeţul Bistriţa-Năsăud, aproape şi-a dublat afacerile în 2023, ajungând la 8 milioane de euro