Iulian Stanciu, şeful eMAG, aruncă mănuşa: Avem un buget de investiţii de 100 milioane de euro în acest an. Retailerul a început să aducă oameni şi de la 100 de kilometri
Retailerul online eMAG - cel mai mare jucător de pe piaţa din România, cu operaţiuni şi în Ungaria, Bulgaria şi Polonia - are pentru acest an un buget total de investiţii de 100 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania chinezească Fiberhome îşi va stabili cea mai mare bază din Europa în Ungaria
- Guvernul francez vrea să cumpere active ale Atos
- Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacţiunea cu clienţii
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 28 aprilie 2024
- Aplicaţia zilei. Style DNA: Fashion AI Stylist