ANALIZĂ

Hipermarketurile au aproape jumătate din vânzările din comerţul modern cu doar 10% din magazine. Cota de piaţă scade însă şi magazinele mici câştigă teren

Ca venituri însă, ele sunt responsabile pentru aproa­pe jumătate din total. Situaţia se datorează faptului că hiper­marke­turile au suprafeţe mai mari şi sortimentaţii mai largi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.