Retailerii care îşi promovează produsele ca fiind cele mai ieftine sau cele mai bune, amendaţi pentru publicitate înşelătoare

Reclame de tipul „Cel mai mic preţ din oraş“, „Cel mai bun preţ“ sau „Cea mai variată gamă de produse“ pot fi considerate publicitate înşelătoare şi sunt sancţionate pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.