Polonezii de la Pepco au ajuns lideri pe piaţa modei pentru copii, evaluată la 320 milioane de euro
„Pepco a ajuns liderul pieţei de modă pentru copii datorită unei expansiuni agresive în cei trei ani de prezenţă pe piaţă. Polonezii au acoperit toate oraşele importante din România...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii au găsit o alternativă „de post“ pentru a-şi păstra tradiţia de a mânca mici de 1 Mai, sărbătoare ce are loc înaintea Paştelui: micul vegan devine vedeta zilei
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT
- Din efectele schimbărilor climatice: construcţiile, turismul, agricultura îşi schimbă sezonalitatea
- Avertisment: îngrăşămintele ruseşti sunt noile gaze pentru Europa
- Haleon, producătorul pastei de dinţi Sensodyne, închide fabrica din Marea Britanie