Cel mai bun indicator pentru retail. Vânzările pe metru pătrat sunt de 2.500 € în România şi Polonia, cele mai mici din Europa. Cehia şi Ungaria stau mai bine

România se află, alături de Polonia şi Bulgaria, la coada clasamentului european în ceea ce priveşte vânzările pe metru pătrat în retail, cu o medie de sub 2.500 de euro, de circa două...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.