ZF Live special de la ICEEFEST. Constantine Kamaras, preşedinte al boardului de directori, Asociaţia IAB Europe: Majoritatea banilor din publicitatea online merg către duopolul Facebook-Google şi în Balcani. Rolul furnizorilor de conţinut de calitate este critic pentru societate
Principalele tendinţe şi probleme de pe piaţa de publicitate digitală din regiunea Balcanilor sunt similare cu cele întâlnite şi pe cele mai mari pieţe din lume, a declarat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul FieldOS ţinteşte afaceri de până la 800.000 de euro şi dublarea numărului de clienţi în 2025. „Avem un parteneriat cu Orange Business prin care ajungem la companii mari din utilităţi, transport public, aeroporturi, universităţi sau producţie.“
- Amazon este pe punctul de a folosi mai mulţi roboţi decât oameni în depozitele sale
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 30 iunie 2025
- Aplicaţia zilei: SeaPeople: Boat, Fish, Paddle
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Choco