Antreprenori locali
Alina Donici, iaurturile Artesana: Pentru firme mici şi mijlocii, investiţia în brand este cea mai bună soluţie de a rezista în piaţă
Alina Donici, coproprietar al producătorului de lactate Artesana, crede că pentru a putea rezista în piaţă este foarte important să-ţi consolidezi brandul şi să-ţi dezvolţi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Se deschid noi pieţe pentru exportul românesc de ovine şi carne de ovine: „Nu ne-am fi aşteptat să vindem în Maroc, Albania, Georgia, Israel, Kuweit, Tunisia sau Algeria“
- Grafic: Exemple de categorii de alimente care pun umărul la deficitul comercial de 6,3 mld. euro
- Grafic: Evoluţia deficitului comercial pe lapte, lactate, ouă, miere (mil. euro)
- ZF IT Generation. Ştefan Chira, fondator al Kotys Tech – soluţie ce foloseşte AI pentru a ajuta fermierii şi companiile ce îngrijesc spaţii verzi: Ne concentrăm pe piaţa din SUA, unde lucrăm deja cu opt companii şi avem 1.365 de proprietăţi înregistrate
- Cifra de afaceri a mallului Băneasa Shopping City din nordul Capitalei a crescut cu 9% în 2023, la 280 mil. lei. Marja de profit a urcat la 60%