Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour: „Românul nu prea mai are timp de cumpărături. Acum se duce la supermarket şi în magazine de proximitate, iar hipermarketul devine destinaţia de weekend în familie“

„Se observă că românul nu prea mai are timp de shopping, să stea ore în şir la cumpărături şi se orientează pe segmentul de supermarket şi magazine de pro­ximitate, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.