Studiu Initiative: Doar 5% dintre români plătesc abonamente pentru conţinut video legal. "Românii nu sunt obişnuiţi să plătească pentru conţinutul video, dincolo de tradiţionalul abonament la cablul TV, iar această tendinţă este mai pregnantă în cazul tinerilor."
Doar 5% dintre români plătesc pentru conţinutul video online pe bază de abonamente oferit de platforme precum Netflix sau HBO Go, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF. Americanii de la PDQ au plătit peste 20 mil. euro pentru achiziţia start-up-ului de cybersecurity CODA Intelligence din Timişoara
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 7 mai 2024
- Aplicaţia zilei: RoughAnimator - animation app
- Afacerile Axes Software au crescut cu 12% în 2023, la aproape 10 mil. lei, dar profitul a scăzut cu 21%
- ZF IT Generation. Monica Stătescu, partener Filip & Company, către companii: Instruiţi-vă angajaţii cu privire la soluţiile AI folosite în cadrul organizaţiei pentru a nu introduce şi divulga date sensibile, confidenţiale ale companiei