Anca Miron, brand manager Danone: Bugetul alocat comunicării digitale a crescut de peste trei ori în ultimii cinci ani. Social media a devenit un canal cu care poţi construi o audienţă semnificativă, exact cum se întâmplă şi pe TV

Danone , liderul pieţei de ia­ur­turi, cu afaceri anuale de a­proa­­pe 500 mil. lei, şi-a tri­plat bugetul alocat comu­ni­că­­­rii digitale în ultimii cinci ani până la un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.