Şeful evoMAG.ro: Afacerile au crescut anul trecut cu 20%, la 22 mil. euro pe fondul revenirii consumului. Valoarea medie a coşului de cumpărături pe evomag.ro s-a situat anul trecut la 150 de euro, 20% dintre clienţi alegând plata online
Magazinul online evoMAG, specializat în comercializarea de produse electro-IT, a înregistrat anul trecut afaceri de circa 22 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2015 şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
- Salariile din industria de outsourcing au crescut cu 4% în ultima jumătate de an. „Dinamica salarială înregistrează o scădere uşoară faţă de anii precedenţi, chiar şi în industriile în care competiţia pentru talente rămâne ridicată.”
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 24 aprilie 2024
- Aplicaţia zilei. Downpour — make a game
- Polonezii de la Spyrosoft Solutions au avut afaceri de 46 mil. lei şi un profit de 5,7 mil. lei anul trecut în România