ZF Digital Summit 2016

Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom România: Telekom România se uită la noi metode de împachetare a ofertelor pentru monetizarea conţinutului

Pentru clienţi este importantă componenta de exclusivitate. Elementul de interactivitate este de asemenea important. Dacă ne uităm la câţi clienţi plătesc standalone un pachet OTT, în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.