Una dintre cele mai mari probleme ale oamenilor de afaceri români: lipsa forţei de muncă. ”Nu există nicio legătură între învăţământ şi industrie. Universităţile creează absolvenţi care nu fac o zi de practică. Primul lucru de care ne întreabă este ce salariu le oferim, dacă pot lucra opt ore şi dacă le dăm maşină şi laptop"
„Încercăm să ţinem forţa de muncă pe care o avem în companie pentru că dacă o pierdem nu mai găsim alta. Am încercat să aducem oameni din alte ţări, dar nu a mers“, a spus...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Firma de avocatură Ţuca Zbârcea & Asociaţii obţine o decizie legată de stabilirea sediului fix pentru plata TVA: instanţa anulează obligaţii fiscale de 13,5 milioane de euro
- BCR a participat cu 84 mil. euro la creditul sindicalizat contractat de Ford Otosan România, de 435 mil. euro, pentru a susţine producţia noului Ford Puma şi a modelelor Ford Transit Courier şi Ford Turneo Courier
- Agricover Holding încheie 2023 cu profit net consolidat de 44 mil. lei. Compania anunţă că începând cu 2024 vrea să introducă distribuirea sub formă de dividende a 30% din profit
- Bursă: Purcari Wineries preia integral acţiunile cramei Timbrus Purcari Estate şi ajunge la un portofoliu de aproape 1.600 de hectare de podgorii de viţă-de-vie
- Evoluţia comerţului în era digitală – provocări şi tendinţe în eforturile de adaptare la preferinţele consumatorilor