Jaak Mikkel, Coca-Cola HBC: Brandurile alimentare româneşti pot creşte la export, dar este nevoie şi de investiţii în infrastructură
Jaak Mikkel, director general al Coca-Cola HBC, crede că industria alimentară şi a băuturilor este competitivă dat fiind faptul că forţa de muncă este calificată, există materie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Ce poate învăţa România de la Noua Zeelandă în sectorul ovinelor? Trecerea de la vânzarea de animale vii la procesare dublează preţul unui kilogram de carne. „Pentru industria noastră s-a deschis un drum şi de acum încolo depinde de fiecare
- Bursă. Acţiunile Sphera Franchise Group cresc cu 2% după aprobarea dividendelor
- Business internaţional. Acţiunile Philips, acolo unde au expunere indirectă un milion de salariaţi români prin fondul de pensii Vital, raliu de 40% luni la BVB
- Companiile germane din România văd propriile afaceri şi perspectivele acestora ca fiind stabile în următoarea perioadă, dar spun că este nevoie de mai multe investiţii în educaţie şi cercetare
- Aquila finalizează a doua tranzacţie de anul acesta, cea a Parmafood