Serviciile de televiziune şi de internet au readus pe creştere piaţa de telecom în 2015. Veniturile totale ale operatorilor de comunicaţii au fost de 14,1 mld. lei (3,173 mld. euro), mai mari cu aproape 1% faţă de anul anterior
Încasările din serviciile TV au rămas peste cele din furnizarea de internet mobil.
Operatorii de telecomunicaţii din România au înregistrat anul trecut venituri mai mici din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Este retailul de specialitate şi cel specializat viitorul în comerţul local şi global?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Electro-IT-ul, primul segment de retail care se resimte în vremuri dificile economic, a început anul 2024 cu dreptul. Ce urmează?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Online-ul a ajuns să mănânce 2% din comerţul alimentar local, iar unii jucători sunt optimişti că ţinta de 4-5% cotă de piaţă poate fi atinsă rapid. Care sunt provocările?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Care sunt principalele tendinţe în consum în 2024 - de la influenţa AI-ului la importanţa sustenabilităţii -, ce caută românii la shopping?
- Cel mai puternic atac al SUA împotriva puterii Big Tech se apropie de punctul culminant. Verdictul într-un proces intentat Google ar putea crea un precedent şi pentru alţi giganţi din sector