PROFESII

De ce au companiile nevoie de tineri din generaţiile Z şi Y. „Angajatorii trebuie să îşi asume rolul de sommelier, pentru a ne facilita procesul de degustare, ca mâine să ştim ce vrem să cumpărăm.“

Orice companie din România trebuie să aibă în structurile sale angajaţi din generaţia Z, tinerii care abia intră pe piaţa muncii, dar şi din generaţia Millennials (cei cu vârste de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.