Fiat se bazează pe companiile din farma şi pe cele din alimentaţie pentru a creşte vânzările de vehicule comerciale

În primul semestru al anului 2016, piaţa de Autovehicule Comerciale Uşoare din România a crescut cu 16,5%, iar marca Fiat Professional s-a apreciat cu 33%, câştigând astfel cotă de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.