Coca-Cola continuă galopul şi încheie cu un avans de peste 10% al vânzărilor în S1. Cel mai bun prim semestru de după 2007

Avansul pe care îmbuteliatorul l-a consemnat ultima dată în primul semestru al anului 2007, arată o analiză a ZF făcută pe baza rapoartelor companiei-mamă. În general, primul semestru...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.