Apetitul premium este în creştere. Românii preferă bijuteriile Cartier şi ceasurile Omega sau Casio şi au lăsat pe piese de lux circa 50 mil. euro anul trecut

Românii cu apetit ridicat pentru piese exclusiviste au lăsat anul trecut în magazinele de specialitate aproape 230 de milioane de lei (circa 51 de milioane de euro) pe ceasuri şi bijuterii de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.