ZF LIVE. Mirel Pleşca, directorul financiar al GroupM: Piaţa totală de publicitate este de 550 mil. euro. Televiziunea pierde teren în faţa digitalului

Piaţa de publicitate românească este estimată la o valoare totală de aproximativ 550 mil. euro, dintre care media reprezintă 344 mil. euro, iar agenţiile de publicitate, comu­nicare şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.