Consumul a crescut cu 20% în primul trimestru şi rămâne pe plus până la finalul anului. Toate segmentele sunt pe plus, creşterea eco­no­miei în ansamblul său îşi spu­ne cu­vân­­tul

Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul, cel mai im­por­tant indicator pentru consum, a avansat cu aproape 20% în pri­mele trei luni ale anului în contextul în care au fost pe plus...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.