Retailerul online answear.com ţinteşte un loc în top trei pe o piaţă de 200 mil. euro
Piaţa de modă online din România va trece anul acesta de pragul de 200 mil. euro, ceea ce înseamnă o creşere de peste 40% faţă de valoarea înregistrată în 2014, potrivit estimărilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marea Britanie începe verificările fizice ale importurilor de produse proaspete din UE
- Bulgaria cedează în faţa presiunii fermierilor, le oferă acestora compensaţii de 150 milioane de euro
- Turcia limitează exporturile de carne de pui pentru a stăvili creşterea puternică a preţurilor
- Guvernul maghiar oferă finanţare de 1 miliard de forinţi pentru conservarea muzicii ţigăneşti în restaurante
- Tuborg România, unul dintre cei mai mari patru berari, l-a numit pe Yoav Bar în funcţia de CEO