Noul şef Brico Dépôt schimbă strategia magazinelor şi merge pe conceptul de consultanţă pentru clienţi. “Vrem să fim priviţi drept companie românească, să ne adaptăm la nevoile pieţei”

Francezul Christian Mazauric (46 de ani), care conduce de la începutul lunii septembrie reţeaua locală de bricolaj Brico Dépôt, parte a grupului britanic Kingfisher, estimează că piaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.