ANALIZĂ

Businessul cu ceasuri IWC, Rolex sau Hublot şi bijuteriile cu diamante configurează o piaţă de aproape 700 mil. lei

În ciuda crizei care a mai domolit apetitul pentru piese extravagante al consumatorului român, afacerile cu ceasuri şi biju­terii au reuşit să creas­că cu aproape 30% faţă de 2008, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.