Veniturile mici şi subdezvoltarea sectorului HoReCa îi ţin pe români în casă
Românii preferă să bea bere acasă. Peste 80% din vânzările de bere din România se fac în magazine. Cehii şi grecii consumă berea în baruri
„Principala cauză pentru faptul că doar o mică parte din consumul de bere se realizează în HoReCa este dată de preţul redus al berii în ambalaje mari din magazine.“
Circa 81% din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii au găsit o alternativă „de post“ pentru a-şi păstra tradiţia de a mânca mici de 1 Mai, sărbătoare ce are loc înaintea Paştelui: micul vegan devine vedeta zilei
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT
- Din efectele schimbărilor climatice: construcţiile, turismul, agricultura îşi schimbă sezonalitatea
- Avertisment: îngrăşămintele ruseşti sunt noile gaze pentru Europa
- Haleon, producătorul pastei de dinţi Sensodyne, închide fabrica din Marea Britanie