Cum îşi împart băncile POS-urile instalate în magazin

Opt jucători din sistem deţin circa 85% din numărul de POS-uri instalate la comercianţi. Veniturile din comisioane pe această piaţă, 50-70 mil. euro anual

Băncile au început în ultimii ani să-şi dezvolte reţeaua de POS-uri instalate în magazine, acest segment, dominat de doar câţiva jucători, aducând venituri din comisioane de 50-70 mil....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.