Industria alimentară, vârful de lance al antreprenorilor români pe pieţele externe
România a exportat alimente, băuturi şi tutun de 2,2 miliarde de euro. Peste 70% vin din companii antreprenoriale
România a exportat anul trecut alimente, băuturi şi tutun de 2,2 miliarde de euro, în creştere cu 11% faţă de 2013, cea mai mare pondere, de 70%, fiind realizată de companii cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Producători electrocasnice. Rămâne „în priză”?
- JD Agro Cocora, afacere deţinută de investitori danezi, a investit 2,5 mil. euro într-un sistem de irigaţii pentru ferma din Ialomiţa, care va uda 1.000 ha cultivate cu soia şi porumb
- Cushman & Wakefield Echinox: Românii au cheltuit anul trecut aproximativ 40 miliarde de euro în marile reţele de retail, în creştere cu 7%. ”Ponderea cheltuielilor pentru mâncare şi pentru traiul zilnic se menţine ridicată, ritmul de creştere a încetinit,
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Celuloză, hârtie, carton. Miliardul, tot mai departe
- Ungaria: sezonul pepenilor a început cu scăderea cu 50% a importurilor