Magazinele de cosmetice Sephora au ajuns la un pas de 150 milioane de lei
Retailerul de cosmetice de lux Sephora, controlat de cel mai important jucător din industria de lux, grupul LVMH, a terminat anul trecut cu afaceri de 149,9 milioane de lei, în creştere cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- În ce ţară trăim. „Antreprenoriat de cartier“ – cine îndrăzneşte să deschidă businessuri mici în Bucureşti O altfel de hartă a oraşului: antreprenorii locali dau viaţă şi „gust“ străzilor din jurul Parcului Carol
- Cum este anul agricol: Producţiile sunt peste aşteptări la grâu, orz şi rapiţă în anul agricol 2025, dar fermierii sunt nemulţumiţi de preţuri, care „sunt ca acum zece ani“
- Sibiu, oraş de business şi centru cultural, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Companiile româneşti prind curaj: o firmă din Sibiu care furnizează echipamente pentru industriile de brutărie, cofetărie şi gelaterie a dezvoltat operaţiuni în Bulg
- Cum se face transferul între generaţii în afacerile antreprenoriale. Irina Gavrilă s-a întors în România acum şase ani pentru a dezvolta furnizorul de echipamente Techno Food Group alături de tatăl său
- Polonia este o putere mondială în industria tipografică