O piaţă cu o istorie de doar un deceniu. Mărcile private mănâncă 15% din piaţa bunurilor de consum, de trei ori mai mult decât în 2008

Mărcile private au ajuns în primăvara acestui an la o cotă de piaţă de 15% după un adevărat „raliu“ în perioada 2008-2015, când ponderea acestor produse „no-name“ dezvoltate de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.