Strauss Group România: Bucureştiul este cel mai mare consumator de cafea. Urmează Constanţa şi Cluj
Strauss Group România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa cafelei cu afaceri de 240 de milioane de lei anul trecut, se aşteaptă la o creştere „semnificativă“ anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul de ingrediente Solina: Începutul lui 2024 nu este încurajator din punct de vedere al consumului. Compensăm prin dezvoltarea portofoliului
- Preţul orezului urcă spre un maxim pe 15 ani, cu vremea nefavorabilă afectând din nou culturile
- ZF Investiţi în România! Producătorul de inputuri Norofert a avut nevoie de patru ani şi investiţii de 500.000 de dolari pentru a deschide cu adevărat piaţa din SUA. Vlad Popescu, preşedinte: Estimăm vânzări de 200-300.000 de dolari în primul an, dar este
- Primii producători care vorbesc despre „shrinkflation“: O soluţie ar fi reglementarea cantităţilor ca la pâine. Nu există pâine de 482 de grame
- Grupul finlandez Hesburger intră pe piaţa locală cu un restaurant la Râmnicu Vâlcea şi vrea zece localuri în primul an