Şeful H&M pentru Europa Centrală şi de Est vorbeşte despre expansiunea în România: Vedem potenţial pentru 75-80 de magazine

Grupul suedez H&M a intrat în România în primăvara lui 2011 şi a ajuns anul trecut la afaceri de aproape 120 de milioane de euro, fiind cel mai important brand de modă după cifra de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.