Modelul diferit de business segmentează piaţa de echipamente sportive

Decathlon este „discounterul“ pieţei, Hervis este „hipermarketul“, iar Intersport se poziţionează în zona de „delicatese“

Într-o perioadă în care preţul este unul dintre principalele argumente în procesul de achiziţie, mărcile private îşi fac loc şi pe piaţa de 400-500 mil. euro a echipamentelor sportive,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.