ANALIZĂ
Bucureştiul începe să atragă turişti străini datorită promoţiilor companiilor aeriene şi românilor care muncesc în străinătate
Bucureştiul începe să atragă tot mai mulţi turişti străini, unii venind la întâmplare, atraşi de promoţiile companiilor aeriene care operează pe cel mai mare aeroport din Capitală...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Coolcations: o viitoare tendinţă de succes în rândul turiştilor?
- Aplicaţia zilei: Holidays and Vacations
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Alexandru Haită, Măgura Zamfirei: Avem planuri de investiţii de 2-3 mil. euro. Vrem să producem malţuri pentru whisky-ul nostru şi carne de Mangaliţa cu furaje rezultate în urma distilării ginului
- Reportaj. Pâinea la ţest, gogoşile cu dulceaţă de lapte, olăritul şi 50 de producători locali au atras 10.000 de vizitatori la festivalul Suflet de România, de pe Domeniul Regal Săvârşin
- Christian Tour, una dintre cele mai mari agenţii de turism din piaţă, se află în discuţii pentru achiziţia unor jucători. „Ne aflăm în discuţii cu câteva agenţii, sperăm să se concretizeze în următoarea perioadă.“