Fiecare angajat al H&M a vândut în medie anul trecut haine şi pantofi de 2.100 lei/zi
Afacerile gigantului suedez de retail pentru îmbrăcăminte H&M în România au depăşit pragul de jumătate de miliard de lei în 2014 după doar patru ani de la venirea pe piaţa locală,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Elfi, producător de hârtie igienico-sanitară cu o fabrică la Albota, judeţul Argeş, anunţă investiţii de 10 mil.euro în 2025, pentru extinderea producţiei, şi mizează pe avansul de 15% al afacerilor
- Oana Diaconescu, Iulius: Proiectul RIVUS din Cluj-Napoca va include o componentă de retail cu o suprafaţă închiriabilă de 145.000 mp, cea mai mare din România. 70% din spaţiu este deja contractat prin parteneriate semnate cu peste 200 de branduri
- Dana Radoveneanu, Cushman & Wakefield Echinox: Orice centru comercial care îşi doreşte să rămână relevant trebuie să se adapteze nevoilor clienţilor săi. Clienţii sunt foarte interesaţi de proximitate
- Roxana Băbătie, Cargus: Nu abordăm cu prudenţă investiţiile în 2025, plecăm direct de la nevoile clienţilor
- Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania: Mallurile nu pot să ţină pasul cu toate trendurile, în fiecare an, dar odată la 5-10 ani ele sunt reamenajate, vin cu noi concepte