Mărcile private au muşcat 22% din vânzările de lactate în magazine. Lidl şi Kaufland, lideri pe un segment „no-name“ de peste 200 mil. euro
Mărcile private ale marilor reţele de magazine au ajuns să reprezinte 22% din vânzările de produse lactate în magazine, cele mai vândute mărci „no name“ fiind Pilos de la Lidl şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investiţii în metale preţioase. Care este interesul românilor de a cumpăra lingouri de aur? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:30, o discuţie cu Dimo STEFANOV, CEO Tavex
- Cum poate câştiga înotul teren în România? Care sunt investiţiile din spatele unui club de înot? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:00, o discuţie cu Bogdan CREŢU de la Aqua-Sport
- Afaceri de la zero. Povestea românilor care au renunţat la locurile de muncă şi au mizat pe o afacere bazată pe un mestesug. Acum produsele lor sunt cumpărate de oameni din toată lumea
- Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare
- Hakan Bulgurlu, CEO al Beko: Avem în România un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi (Dâmboviţa)