ANALIZĂ
Vânzările de cosmetice au crescut cu 5% anul trecut, la 3,5 miliarde de lei. Produsele „de masă“ deţin jumătate din piaţă
Românii au cheltuit anul trecut aproape 3,5 miliarde de lei (800 mil. euro) pe produse cosmetice, cu 5% mai mult decât în anul anterior, avansul fiind susţinut în special de vânzările...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tranziţie în carieră: Silviana Petre-Badea preia funcţia de director general al Cramei SERVE după opt ani la vârful companiei de consultanţă imobiliară JLL Romania
- Afacerile din comerţul cu amănuntul au crescut în primele trei luni ale anului cu 6,4%, susţinute mai ales de vânzările de produse nealimentare (+12,3%), dar şi de carburanţi şi alimente
- De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu consumatorii, de la o piaţă volantă la raftul din supermarket
- Fermierii pot accesa credite pentru investiţii de până la 10 mil. lei garantate de stat
- Premier Restaurants, compania care operează restaurantele McDonald’s în România, a avut afaceri de 1,7 mld. lei, mai mari cu 18% în 2023