Cele mai „proaspete“ branduri româneşti
Cele mai „proaspete“ branduri româneşti. Când vor ajunge Coffice, Bicicleta Bio sau Funkykids următorul Starbucks, Paul sau Zara Kids?
Cafeneaua-bicicletă, hainele pentru copii cu „iz urban“, ciocolata învelită în felicitări cu mesaje amuzante, papioanele confecţionate din sticlă sau mâncarea cu instrucţiuni de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF IT Generation. Sfatul expertului. Sebastian Baier şi Alexandra Lovin, cofondatori, agenţia de marketing re7consulting: Înainte de orice campanie, asiguraţi-vă că site-ul web este uşor de folosit. Monitorizaţi tot, fiţi atenţi la recenziile din social m
- ZF LIVE. Carmen Pătraşcu, managing director, Kantar România: Chiar şi în perioadele pline de provocări companiile trebuie să continue să inoveze, să nu taie din investiţiile în brand
- Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Care e povestea grupului Rodotex, care produce signalistica pentru toate brandurile grupului hotelier Hilton din peste 40 de ţări
- Grupul baltic Piletilevi, care a cumpărat pachetul majoritar din Bilete.ro în vara anului 2023, continua extinderea în regiune şi preia două companii poloneze de vânzare de bilete, kicket şi Biletomat
- Salariile din industria de outsourcing au crescut cu 4% în ultima jumătate de an. „Dinamica salarială înregistrează o scădere uşoară faţă de anii precedenţi, chiar şi în industriile în care competiţia pentru talente rămâne ridicată.”