Compania care analizează comportamentul consumatorilor şi traficul din magazine prin date colectate cu ajutorul infrastructurii Wi-Fi

Noul „boom“ din digital va fi cel al colectării şi interpretării datelor obţinute online direct şi cu aprobarea clienţilor

Marile companii nu mai vor studii de piaţă „inexacte şi scumpe“, ci date care reflectă realitatea, preluate direct de la clienţi care ajută în mod direct la modelarea şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.